Denna artikel går igenom vanliga problem och lösningar som rör inloggning i Mindmores plattform.
När du loggar in i Mindmore används e-post och ett eget lösenord. När din användare skapades fick du ett välkomstmail med instruktioner samt ett mail där du uppmanades att välja ett eget lösenord.
Mindmore har två applikationer:
Testapplikationen (app.mindmore.com) som du använder för att starta en testning direkt på den enhet du sitter på.
Resultatportalen (resultat.mindmore.com) där du skickar inbjudningar till distanstester, ser på testresultat.
Om du inte kan logga in:
- Säkerställ att du har fungerande internetuppkoppling. Testa enkelt genom att prova surfa in på annan hemsida.
- Kolla under driftinformation om Mindmore fungerar. Det kan vara så att systemet ligger nere tillfälligt av någon anledning. Aktuell driftinformation hittar du längst ner på resultat.mindmore.com eller här.
- När du skriver in din epostadress eller lösenord - säkerställ att du inte har med några mellanslag samt att CAPS-LOCK inte är aktiverat.
- Om du har glömt lösenordet surfa in på resultat.mindmore.com och klicka på “Jag har glömt mitt lösenord” och följ instruktionerna.
- Om ni ännu inte kan logga in. Kontakta oss på support@mindmore.com så hjälper vi er vidare.