Hur rapporterar jag en incident eller ett fel i produkten?

 

 

Incidentrapportering

Olyckor och tillbud som inträffar vid användning av Mindmores digitala plattform
måste rapporteras både till Läkemedelsverket samt Mindmore,
support@mindmore.com i enlighet med Socialstyrelsens föreskrifter (SOSFS
2008:1) om användning av medicintekniska produkter i hälso- och sjukvården.


Support

Vid behov av support, kontakta Mindmore på support@mindmore.com eller
076-6868359. Telefonsupporten har öppet mellan 08:00-16:00. Ju mer detaljerad
information om ärendet som är möjlig att förmedla desto större chans att
orsaken till problemet kan identifieras och/eller åtgärdas utan onödig
tidsfördröjning.


Var noga med att ange följande om ärendet är relaterat till Testapplikationen:
1. Surfplattans beteckning (Mindmore 1,2,3 etc.) alt typ av dator.
2. Användare som var inloggad
3. Gjordes testet med wifi? Ja/Nej
4. Tidpunkt för genomförande av test
5. Berört testagar-ID
6. Berört deltest eller del av testbatteriet
7. Beskrivning av det uppkomna felet/problemet


Var noga med att ange följande om ärendet är relaterat till Resultatportalen:
1. Webbläsare som används (Internet Explorer, Chrome, Safari etc.)
2. Webbläsarens version
3. Inloggad användare
4. Tidpunkt för genomförande av testet i fråga
5. Berört Testtagar-ID om aktuellt
6. Berört deltest om något
7. Beskrivning av det uppkomna felet/problemet


Tillverkare
Mindmore AB, Organisationsnummer: 559120-7401
Drottninggatan 33, 111 51 Stockholm
info@mindmore.com, support@mindmore.com, www.mindmore.com